Usaldusväärne serverite hooldus:

Me hoolitseme teie serverite põhjaliku hoolduse eest. Te saate kogu oma tähelepanu ja aja suunata oma otsesele tegevusele.

Kliendid

klient
klient
klient
klient
klient
klient
klient
klient
cloud 62x

Serveritehooldusteenused

Teie IT infrastruktuuri stabiilset toimimist tagab vaid vaid sobiv pidev serverite hooldus. Meie spetsialistid hoolitsevad teie serverite esialgse seadistamise eest, paigaldavad õigeaegsed uuendused ja korraldavad pideva serverite jälgimise. Meie jälgime pidevalt teie serverite toimimist, teeme ennetavaid kontrolle, seega olete täielikult kaitstud võimalike intsidentide eest tulevikus.

Iga serverite teenindamise meeskonna spetsialistil on ranged vastutuse töölepingud. Oleme oma tegevuse kindlustanud tsiviilvastutuse kindlustusega, seega on iga klient, kes meie süü tõttu kahju on kannatanud, kindel, et kahju hüvitab kindlustusfirma.

Plaanid

MDP CLOUD serverite hooldusplaanid

Plaan SLA1 Plaan SLA2 Plaan SLA3
Teenindusaeg / Häirete kõrvaldamine
8:00-18:00, E-R
8:00 – 24:00, t. d.
24 x 7
Algne seadistamine, konfigureerimine
Uuenduste installimine, konsultatsioonid
Serveri jälgimine

Jälgime serveri näitajaid, mis võivad mõjutada süsteemi toimimist, ja võtame kasutusele ennetavaid meetmeid, et kaitsta süsteeme võimalike häirete eest.

Varukoopia haldamine
Andmete taastamine varukoopiatest
Incidentide registreerimine 24/7
Proaktiivne juhtimine
-
Reaktsiooni aeg intsidentile
kuni 1 h.
kuni 30 min.
kuni 10 min.
Juhtumi lahendamise aeg
kuni 2 tundi.
kuni 1 h.
kuni 30 min.
Hind ilma KM-ta (ilma pikaajaliste kohustusteta)
39.90 Eur/kuu.
59.90 Eur/kuu.
99.90 Eur/kuu.

Peamised serverite hoolduse eelised

Esialgne installimine ja konfigureerimine

Te peate olema serverites oma valitud operatsioonisüsteemid ja lisapakettid. Teid varustatakse mugavate jälgimisvahenditega. Kasutatavad programmid konfigureeritakse vastavalt vajalikele seadistustele.

Serverite jälgimine

Me pideame pidevalt teie serverite tööd ja õiget toimimist. Nii kaitsete end ette võimalike ettenägematute häirete eest. Meie süsteemiadministraatorid saavad kiiresti teavet serverite töö näitajate muutumise kohta ebasoodsasse suunda.

Uuenduste installimine

Serverihooldusteenuste plaanidega saate operatsioonisüsteemide, tarkvara ja viirusetõrjeprogrammide uusimad uuendused. Oleme rahul, et serverite seisund on igal ajal täielikult kontrolli all.

Operatiivne intsidentide lahendamine 24/7

Iga töö- ja puhkepäeva, ööpäevaringselt valvetelefonil registreerime teie serverite probleemid. Kuna serverite hooldusteenus osutatakse kaugelt, likvideeritakse praktiliselt kõik häired kohe viivitamatult.

Varundamine varukoopiatest

Seadmete rikke või andmete kadumise korral – meil on valmis varukoopiad tarkvarast. Koostame kopeerimise ajakavad, jälgime tehtud koopiate vastavust ja taastamisprotsessi.

Proaktiivne juhtimine

Teeme turvalisuse ja logide auditi. Analüüsime ja planeerime kasutatavaid ressursse. Hoolitseme serverite jõudluse analüüsi ja selle optimeerimise eest. See aitab vältida täiendavaid võimalikke häireid ette.

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Kuidas serverite hooldus võib suurendada ettevõtte efektiivsust?

Kõigepealt – edastades sellise valdkonna nagu serverite hooldus usaldusväärsetele MDPCLOUD spetsialistidele, vähendate koormust ettevõtte töötajatele. IT-osakond või teised serverite eest vastutavad spetsialistid saavad rohkem aega muudele ülesannetele. Ja kui te pole enne serverite hooldusega tegelenud, peaksite juba nüüd kaaluma selle võimaluse kasutamist.

Juba üks probleem või turvaauk võib maksma minna väga kalliks. Serverisse sisse murdes võivad olla lekkinud või varastatud olulised andmed, peatatud teie tegevus. See vähendab klientide usaldust, võib tuua kahjusid, kaasa tuua trahve ja mitte ainult. Operatiivselt töötavad MDPCLOUD spetsialistid proaktiivselt analüüsivad klientide usaldatud servereid. Seetõttu serverite hooldus aitab enamikul klientidest tõsta efektiivsust, kuna väheneb vajadus lahendada selle valdkonnaga seotud probleeme.

Efektiivne serverite hooldus nõuab palju tähelepanu, aega ja teadmisi. Kindlasti ei ole kõigile ettevõtetele tasuv anda see vastutus ühe töötaja kanda. Mitmed teised eelised, kuidas see teenus aitab ettevõtetel tõsta tootlikkust:

  • Aktivne jälgimine ja regulaarne serverite hooldus tagavad kiire probleemide lahendamise. See võimaldab töötajatel kasutada olulisi ressursse katkestusteta. See suurendab organisatsiooni ja üksikute meeskondade üldist tootlikkust.
  • MDPCLOUD serverite hoolduse eksperdid optimeerivad serverite konfiguratsioone, jaotavad ressursse tõhusalt ning täpsustavad süsteemi parameetreid. Selle tulemusena paraneb serveri jõudlus, mida tunnevad teie töötajad, kliendid, partnerid.
  • Serverite hooldusteenused võimaldavad usaldusväärseimaid, uuemaid turvameetmeid, näiteks tulemüüre, viirusetõrje tarkvara. Administraatorid teevad neile regulaarseid uuendusi.
  • Serverite hooldusteenused on väga paindlikud skaleerimise osas. Seetõttu saab iga ettevõte, kui vaja, kiiresti laiendada oma serverite infrastruktuuri.

Sellised teenused tagavad sageli, et serverite keskkond vastab tööstusstandarditele ja õiguslikele nõuetele.

Millised on serverite hoolduse tööpõhimõtted?

Hindates kogu küberkaitse infrastruktuuri, täidab enamik ettevõtteid serverite hooldus põhifunktsiooni - kõige olulisemat rolli. Kui soovite vältida seiskamisi või probleeme, peavad serverid töötama optimaalselt ja olema kaitstud ohtude eest. MDPCLOUD serverite hooldusteenus hõlmab mitmesuguseid tehnilisi, tarkvaralisi ja planeerimisprotsesse, mis aitavad: optimeerida ressursside kasutamist, neutraliseerida kõige sagedamini esinevaid ohte, vältida tarbetut downtime.

Kvalifitseeritud serveritehnoloogia spetsialistid jälgivad pidevalt nende seisundit ja tuvastavad võimalikke probleeme, enne kui need muutuvad kriitiliseks. Sujuva, katkematu töö tagamiseks analüüsivad nad serveri log‘e, ressursside jaotust ja võrgu liiklust vastavalt vajadusele.

Suur osa serveri hooldustööd koosneb regulaarsetest uuendustest ja patch‘idest, mille eesmärk on kõrvaldada turvaprobleemid. Sellised uuendused ja parandused tagavad, et server töötaks uusima, kõige turvalisema, mitte legacy tarkvara versiooniga, mida oleks palju lihtsam rünnata. Samuti, et kaitsta serverit välistest ohtudest, rakendatakse IT ja küberkaitse juhtide kõige kõrgemalt hinnatud turvaprotokolle. See hõlmab tulemüüride konfiguratsioone, sissetungi tuvastamise süsteeme ja viirusetõrjeprogramme.

Üks teenuse põhialuseid on varukoopiate loomine ja haldamine. Vastavalt graafikutele luuakse ja uuendatakse neid koopiaid. Kui vajadus tekib, näiteks rikke, inimliku vea või muude probleemide tõttu, on nende koopiate abil võimalik andmeid taastada.

Kõik loetletud protsessid nõuavad aega ja teadmisi. Kuid MDPCLOUD'i valimisel kannavad meie spetsialistid kõik mured enda kanda, seega väheneb koormus teie IT-personalile või meeskonnale. Ressursid ja aeg saab suunata lisandväärtuse loomisele, mitte tehnilisele tööle. Me garanteerime ööpäevaringset tehnilist tuge, et kõik serveriga seotud probleemid lahendataks kiiresti ja seiskamine oleks minimaalne.

Saage isiklik serverihoolduse pakkumine

Jätke oma kontaktandmed ja võtame teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul

Võtke meiega ühendust 24/7