Teenuste tase (ingl. Service Level Agreement; SLA)
Me mõistame, kui oluline on meie klientidele teenuste kõrge kättesaadavus, ja püüame pakkuda teenuseid, mis alati ületavad ootusi. Maksimaalse kättesaadavuse ja toimimise tagamiseks pakume järgmisi teenuste tasemeid. MDP CLOUD SLA määratleb teenuste standardid järgnevates olulistes valdkondades:
Võrgu kättesaadavus
Garantii, et meie võrk on kätte saadav 100 % ajast (välja arvatud planeeritud hooldustööd). Kui võrk ei toimi, siis MDP CLOUD kompenseerib seiskumise ja ei nõua kliendilt serveri kuu tasu (mitte rohkem kui 100 % ühe kuu tasust; summa arvatakse maha tulevastest maksetest).
Võrgu töökindlus hõlmab kogu võrgu infrastruktuuri toimimist, sealhulgas ühendusi, kaableid ja marsruuterite. Teie serveris töötavad teenused või tarkvara ei kuulu meie võrgu määratlusse. Võrgu seiskumine registreeritakse, kui teie server ei saa edastada ega vastu võtta andmeid ning kui MDP CLOUD-i päringute jälgimissüsteemis avaldatakse seotud päring.
Infrastruktuuri garantii
Garantii, et kõik olulised süsteemid, sealhulgas toite- ja HVAC-süsteemid, toimivad 100 % ajast (välja arvatud planeeritud hooldustööd). Oluliste süsteemide rikke korral ei nõua MDP CLOUD kompenseerides seiskumise kliendilt serveri kuu tasu (mitte rohkem kui 100 % ühe kuu tasust; summa arvatakse maha tulevastest maksetest). Olulised süsteemid hõlmavad kogu toite- ja HVAC-infrastruktuuri, samuti UPS-seadmeid ja kaableid. Eraldi serverite toide ei kuulu.
Oluliste süsteemide seiskumine registreeritakse, kui kliendi server lülitub välja toite või kütteprobleemide tõttu ja MDP CLOUD-i päringute jälgimissüsteemis avaldatakse sellega seotud päring. Oluliste süsteemide seiskumine arvestatakse alates päringu avaldamise ajast kuni probleemi lahendamise ja serveri sisselülitamise hetkeni.
Riistvara garantii
Garantii, et teie renditud riistvarakomponendid toimivad korralikult ja tasuta defektsed komponendid vahetatakse välja. Asendamisprotsess algab probleemi allika tuvastamisel. Garantii, et vahetame riistvara vähem kui 4 tunni jooksul. Kui defektsed seadmed vajavad asendamiseks rohkem kui 1 tund, siis vähendame teie kuu tasu iga täiendava seiskumise pool tunni eest 5 % (kuid mitte rohkem kui 100 % ühe kuu tasust; summa arvatakse maha tulevastest maksetest).
Riistvara on protsessor(id), töömälu, kõvakettad, emaplaat, võrgukaart ja muud serveri rendilepingusse lisatud seotud komponendid. Maksmata kliendid ei saa kasutada meie teenuste taseme lepingut. Lisainformatsiooni ja MDP CLOUD-i teenuste taseme lepingu tingimuste kohta pöörduge oma konto halduri poole.
See on lühike SLA kirjeldus, see ei tühista olemasolevaid lepinguid MDP CLOUD-i ja klientide vahel ning ei kehti ilma allkirjastatud serveri lepinguta. Klient peab kõik nõuded esitama 3 päeva jooksul alates registreeritud seiskumisest.