Võrguoperatsioonide keskus

Võrgu operatsioonikeskus (Network Operations Center; NOC)

Meie First Call Promise (ingl. Esimese kõne lubadus) lahendus tähendab, et ei ole vaja oodata – tekkivad probleemid lahendab igal ajal viivitamatult kvalifitseeritud spetsialist. Kui probleemi lahendamiseks on vajalik rohkem teadmisi, suunatakse see vanemate inseneride meeskonda. Püsivatel Võrgu operatsioonikeskuse (Network Operations Center; NOC) töötajatel on kohustus see lahendada – see on õppimisprotsessi osa. Meie loodud jälgimistarkvara vaatab iga kahe sekundi tagant üle kõik võrgu aspektid, samas kui teistes ettevõtetes võTab see kauem aega. Paljusid probleeme lahendame enne, kui klientide kõne tuleb.

NOC võrgu liiklusanalüüsi süsteemid kontrollivad pidevalt liiklust FastFiber võrgus ja teatavad koheselt, kui tuvastatakse mõni häire. See aitab kiiremini reageerida DDOS rünnakutele ja vähendab kaudsete kahjude riski. Selline pühendumine teenuste standarditele kinnitab ainult MDP CLOUD võrgu operatsioonide jälgimise eeskujulikkust.